MyKid

Stilla Barnehage bruker MyKid som kommunikasjon mellom barnehagen og foresatte. Løsningen fungerer på alle digitale flater og er mulig å bruke på mobil, nettbrett og PC.

Vi oppfordrer deg/dere til å bruke nettsiden/appen og kommunikasjonsløsningen aktivt!

Her kan du som foresatt enkelt sende beskjeder til barnehagen ved å bruke meldingsfunksjonen. Så snart du eller barnehagen sender melding vil du motta et varsel/pushvarsel. Du får også direkte tilgang til ukeplaner, bilder og annen informasjon som er nyttig. Alt er inne på et lukket område, hvor datasikkerheten er godt ivaretatt. Kommunikasjonsverktøyet kan forenkle praktiske avklaringer, og bidra til en god kommunikasjon mellom barnehagen og dere foresatte. Ved bruk av dette verktøyet , håper vi at du som foresatt enklere kan ta del i ditt barns hverdag i barnehagen.

Man vil få tilsendt innloggingsinformasjon når barnehagen registrerer din e-post, og du vil deretter få tilgang til den lukkede siden.